ONLINE MAGAZIN

So správnym hudobným podmazom budete nakupovať viac

Ozvučenie obchodov a predajní už síce má dlho svoje pevné miesto, však potenciál využitia hudby a zvuku na zlepšenie nálady nakupujúcich a zvýšenie predajov zostáva do značnej miery nedotknutý. Spoločnosť Axis uzavrela strategické partnerstvá, v rámci ktorých sa budú teraz jej sieťové audio technológie integrovať s niekoľkými službami, ktoré ponúkajú hudbu na základe predplatného, ​​a budú ponúkať sprievodnú hudbu predovšetkým do maloobchodných predajní. Vďaka partnerstvu s týmito hudobnými službami bude spoločnosť Axis teraz môcť ponúkať ucelené riešenie predajcom, ktorí si želajú ľahko ovládať všetky aspekty ozvučenie svojich obchodov.

Hudobný podmaz v predajniach a iných priestoroch významne ovplyvňuje správanie zákazníkov. Štúdia, ktorú spracovala spoločnosť Soundtrack Your Brand, jeden z nových partnerov spoločnosti Axis, zistila, že keď v prostredí reštaurácií hrá na pozadí hudba, ktorá zodpovedá charakteru značky, môžu sa tržby zvýšiť v priemere o 9,1% oproti situácii, keď je s ním štýl hudby v rozpore (štúdia je k dispozícii na tejto adrese). Sieťové audio technológie, ktoré Axis už teraz ponúka, majú široký rad rôznych využití, vrátane cieleného verejného rozhlasu a integrácie s analýzou videa. Vďaka partnerstvu s poskytovateľmi presne vyberanej hudby môže teraz spoločnosť Axis ponúkať ucelenú a ľahko ovládateľnú sadu audio riešení v zákazníckych priestoroch.

Spoločnosť Axis uzavrela partnerskú spoluprácu so spoločnosťami Soundtrack Your Brand, Royal Streaming, MUSIC2BIZ a Pinesker Media Company.

„Ozvučenie v obchodoch sa doposiaľ používa obvykle na privolanie príslušných zamestnancov a oznámenia pre zákazníkov alebo všeobecnú sprievodnú hudbu,“ poznamenáva Håkan Hansson, globálny produktový riaditeľ audio produktov spoločnosti Axis Communications. „Prieskumy však ukázali, že cielene vyberaná hudba v spojení so strategickými oznámeniami pre zákazníkov môže aktívne pobádať zákazníkov k nákupom. Spojenie sieťových audio zariadení Axis a partnerstva, ktoré sme dnes oznámili, umožnia predajcom využívať cielene vybranú hudbu a zvukové upútavky v celej ich predajnej sieti. Budú tak môcť zdôrazniť základné hodnoty, na ktorých ich značka stavia, a zlepšiť pocit zákazníkov pri nakupovaní – a to s vysokou spoľahlivosťou, ktorú zaručuje 100% digitálny systém.“

Tieto hudobné služby pre firmy sa môžu plne integrovať v rámci existujúcich sieťových reproduktorových systémov Axis bez nutnosti ďalšieho hardvéru alebo softvéru, čo umožňuje bezproblémové nasadenie okamžitých i plánovaných oznámenia spolu s cielene vybranou hudbou. Služby možno využiť aj u iných audiosystémov než spoločnosti Axis, a to vďaka využitiu sieťového prvku prepojenie audia AXIS C8033 Audio Bridge, ktorý umožňuje pripojiť ako analógové, tak digitálne audiosystémy.

Sieťové reproduktory Axis s integrovanými hudobnými službami umožňujú vedenie obchodných spoločností centrálne riadiť, aby na každej z pobočiek hrala zodpovedajúcu hudba.

Audio zariadenia spoločnosti Axis sú k dispozícii prostredníctvom distribučných kanálov spoločnosti Axis, zatiaľ čo streamované hudobné služby sú k dispozícii priamo u ich poskytovateľov.

Ak sa chcete dozvedieť viac o výhodách sieťových audiosystémov, navštívte stránku https://www.axis.com/products/audio.

Mohlo by vás zaujímať:

Business Radíme Vám

Slovenský eyerim otvára kamennú prevádzku už aj v Prahe

Ponúka v nej profesionálny servis aj bezplatné vyšetrenie zraku Slovenský líder v online predaji okuliarov eyerim otvára prvú kamennú predajňu v Českej republike, bude sa nachádzať v pražskom Karlíne. Na ploche 168 m2 ponúkne pražská predajňa širokú škálu služieb a tie najpopulárnejšie zo 100 značiek a 15 000 modelov okuliarov, ktoré eyerim ponúka na webe, […]

Čítať ďalej
Business Novinky Technológie

Packeta medziročne zvýšila tržby o vyše 15 %, je najväčšou slovenskou doručovacou službou.

Zákazníkom odteraz umožní výber zásielky aj bez mobilu, Z-BOXy dostanú klávesnice Packeta zverejnila hospodárske výsledky za rok 2023 a potvrdila tým, že jej obľuba medzi zákazníkmi aj tržby medziročne kontinuálne rastú už od začiatku na slovenskom trhu. Vlaňajšie tržby vo výške 67,28 mil. eur predstavujú nárast o ďalších 15 %. Podľa výkonného riaditeľa Alexandra Janča […]

Čítať ďalej
Business Technika Technológie Tlačová správa

Rebríček dodávateľov SSD v roku 2022

Spoločnosť Kingston Digital Europe Co LLP, ktorá je výrobcom flash pamäťových zariadení a pobočkou Kingston Technology Company, svetového lídra v oblasti pamäťových produktov a technologických riešení, dnes oznámila, že ju spoločnosť TrendForce označila na prvej pozícii na trhu ako najväčšieho dodávateľa SSD diskov pre tretie strany za celý rok 2022. Podľa TrendForce pripadá na spoločnosť […]

Čítať ďalej