Po pozitívnych ohlasoch počas minuloročnej letnej dovolenkovej sezóny začínajú cestujúcim na Letisku M. R. Štefánika v Bratislave opäť pomáhať informátori. Osem študentov stredných a vysokých škôl viditeľne označených tričkami s nápisom „Rád/Rada Vám pomôžem“ sa bude vo verejnej časti letiska pohybovať v najvyťaženejšom dovolenkovom období, teda od polovice júna do konca septembra.
Letisko M. R. Štefánika tak chce ešte nad rámec svojej 24-hodinovej informačnej služby pomôcť cestujúcim s ich orientáciou na letisku, s informáciami o časoch odletov, o čase otvorenia registrácie na odlet (check-in) či o prepravných podmienkach leteckých spoločností a pod. Práve v čase dovolenkovej charterovej sezóny sa na letisku nachádzajú pasažieri, ktorí sa letecky prepravujú prvý raz alebo len výnimočne.
„Medzi najčastejšie kladené otázky cestujúcich patrí, na ktorý check-in pult sa treba ísť registrovať, kde sa nachádza bezpečnostná kontrola, ale informujú sa aj na predmety, ktoré môžu mať v batožine, na limity tekutín a podobne,“ vymenúva zo skúseností jedna z informátoriek, ktorá oceňuje netradičnú brigádu počas školských prázdnin.