Hotely skupiny Amedia sa pripájajú k Best Western
Spolu jedenásť hotelov skupiny Amedia sa pripája k svetovo najväčšej hotelovej značke Best Western. Jej portfólio dopĺňa päť hotelov Amedia v rakúskych mestách Salzburg, Graz, Wels a Viedeň. Šiesty hotel sa včlení v metropole Českej republiky. O päť hotelov skupiny Amedia v mestách Berlín, Hamburg-Ohlsdorf, Zwickau, Passau a Bielefeld/Werther bude bohatšie portfólio nemeckej regionálnej organizácie Best Western Hotels Deutschland. Ponuka Best Western sa rozrastie celkovo o 1.340 izieb.
Portfólio hotelovej skupiny Best Western sa v Rakúsku, Českej republike a Nemecku zväčšuje. Jedenásť hotelov skupiny Amedia, ktorú v roku 2008 založil rakúsky hotelier Udo M. Chistée, sa rozhodlo pristúpiť k najväčšej hotelovej značke na svete. V apríli 2014 si tieto hotely prenajala a začala prevádzkovať hotelierska rodina Yalazova, ktorá pod značkou Best Western už dnes úspešne prevádzkuje štyri nemecké hotely. Ďalších päť hotelov tejto hotelierskej rodiny s celkovo 550 izbami v rakúskych mestách Salzburg, Graz, Wels a Viedeň sa stane členmi Best Western. Do portfólia Best Western pribudne aj pražský hotel Amedia s 200 izbami. V Nemecku sa navyše pridá do skupiny ďalších päť hotelov s celkovým počtom takmer 600 izieb. Celkovo sa ponuka Best Western rozšíri o 1.340 izieb. „Sme veľmi radi, že môžeme hotely skupiny Amedia, ktoré prevádzkujeme, včleniť do svetovo najväčšej hotelovej skupiny súkromne a nezávisle vedených hotelov. So značkou, ktorá sa teší najväčšej celosvetovej pozornosti a pod ktorou dochádza ku spoločnej komercializácii nezávislých hotelov, máme len tie najlepšie skúsenosti“, hovorí konateľka spoločnosti Yonca Yalaz.
Foto (zľava): Ivona Meissner, konateľka Best Western Central Europe, Yonca Yalaz, konateľka Plaza BW Wels GmbH. a Ihsan Yalaz, spoločník Plaza BW Wels GmbH.
© Best Western Central Europe
Yonca Yalaz a a Ihsan Yalaz
„Veľmi nás teší, že sa hotelová skupina Amedia rozhodla pre Best Western. Ponuku Best Western Central Europe môžeme razom rozšíriť o šesť kvalitných hotelov na dôležitých strategických miestach. Len naše portfólio v Rakúsku narastie vďaka piatim hotelom o pätinu na 29 hotelov“, uviedla Ivona Meissner, konateľka a riaditeľka regionálnej organizácie Best Western Central Europe, ktorá zodpovedá za rozvoj značky v Rakúsku, Slovenskej republike, Českej republike, Maďarsku, Slovinsku, Chorvátsku, Srbsku, Čiernej Hore, Macedónsku a Kosove.
Expanzia v Rakúsku
BEST WESTERN PLUS Amedia Graz so 115 izbami
BEST WESTERN PLUS Amedia Art Salzburg so 101 izbami
BEST WESTERN Amedia City Salzburg s 39 izbami
BEST WESTERN Amedia Hotel Wels so 107 izbami
BEST WESTERN PLUS Amedia Wien so 187 izbami
Expanzia v Českej republike
BEST WESTERN Amedia Praha s 200 izbami
Expanzia v Nemecku
BEST WESTERN Amedia Berlin Kurfürstendamm so 194 izbami
BEST WESTERN Amedia Hamburg so 165 izbami
BEST WESTERN Amedia Bielefeld/Werther s 38 izbami
BEST WESTERN Amedia Zwickau so 122 izbami
BEST WESTERN Amedia Passau so 72 izbami
Best Western
Best Western je medzinárodná hotelová skupina, ktorá kladie veľký dôraz na kvalitu. Pod jednu značku združuje cez 4.000 súkromne a nezávisle vedených hotelov vo viac ako 110 krajinách. Tým je Best Western najväčšou hotelovou sieťou na svete. Jej cieľom je zvyšovať hospodársky úspech a konkurencieschopnosť partnerských hotelov. Best Western Central Europe (BWCE) je regionálnou servisnou centrálou pre viac ako 70 hotelov v Rakúsku, Slovenskej republike, Českej republike, Maďarsku, Slovinsku, Chorvátsku, Srbsku, Čiernej Hore, Macedónsku a Kosove. V Nemecku a Luxembursku patrí bezmála 200 hotelov k spoločnosti Best Western Hotels Deutschland GmbH. Mestské, kongresové a resort hotely značky Best Western zaručujú na celom svete jednotné štandardy kvality. Zároveň si ponechávajú svoj individuálny štýl a svoju nezávislosť. Okrem základnej kategórie ponúka Best Western kategórie BEST WESTERN PLUS® a BEST WESTERN PREMIER®, ktoré sa od seba líšia atmosférou, dizajnom, ako aj doplnkovými službami a vybavením. Pripojením sa k značke profitujú jednotlivé hotely z rozsiahlych marketingových a predajných aktivít zameraných na všetky významné trhové segmenty a ich cieľové skupiny. Okrem katalógov pre cieľové skupiny v miliónovom náklade poskytuje Best Western najmodernejšie spôsoby predaja a komunikácie. Všetky hotely s možnosťou priamej rezervácie sú uvedené v elektronických distribučných kanáloch celosvetového rezervačného systému. Best Western disponuje vlastnou rezervačnou centrálou. Podporuje ďalšie vzdelávanie a nadobúdanie nových odborných poznatkov a vedomostí prostredníctvom akadémie Best Western. Vernostný program Best Western Rewards® má vo svete cez 20 miliónov členov. Bližšie informácie a online rezervácie na www.bestwestern-ce.com.
AMEDIA / Akciová spoločnosť ahc int. Consulting AG
Hotelová skupina AMEDIA, ktorá bola založená v roku 2008 spoločnosťou ahc int. consulting AG so sídlom v rakúskom meste Wels, je dnes zastúpená v Nemecku šiestimi hotelmi, štvorhviezdičkovými hotelmi AMEDIA Berlin Kurfürstendamm, Hamburg Ohlsdorf a Zwickau, ako aj trojhviezdičkovými hotelmi AMEDIA Express Hamburg Moorfleet, Passau a Bielefeld/Werther. V Rakúsku prevádzkuje táto skupina šesť hotelov AMEDIA v mestách Salzburg (2 x), Graz, Wels, Sattledt a vo Viedni. Vo východnej Európe, v Českej republike je AMEDIA zastúpená hotelom AMEDIA Express v Prahe. Akciovú spoločnosť ahc int. consulting AG založil v roku 1983 jej výhradný akcionár a predseda predstavenstva Udo M. Chistée. Skratka ahc znamená Austrian Hotel Company. Od 1983 do 1993 spoločnosť ahc úspešne vytvorila jej prvý hotelový reťazec v Rakúsku, Austrotel, ktorý v roku 1993 predala spoločnosti Queens Moat Hotel. Zároveň ahc odštartovala nové hotelové projekty Belmondo, Eurohotel a Highway-Hotel v Nemecku, Rakúsku a Českej republike. 2007 ahc predala tieto hotely ruskej hotelovej skupine Azimut. Po predaji investoval Udo M. Chistée s ahc do vlastných hotelových nehnuteľností a 2008 vyvinul nový hotelový produkt AMEDIA HOTEL.