Úplne nová digitálna kampaň oživuje Severný emirát
Úrad pre rozvoj cestovného ruchu Ras Al Khaimah (RATKDA) predstavuje na veľtrhu Arabian Travel Market (ATM) 2022 ďalšiu kapitolu svojej expanzie a celkového rastu v oblasti cestovného ruchu.
V nadväznosti na úspešné uvedenie novej vízie a identity značky na minuloročnom ATM využíva RAK Calling integrované platformy sociálnych sietí na sledovanie skupiny priateľov influencerov pri objavovaní prírody emirátu. V spolupráci s renomovanými tvorcami obsahu z Európy a Blízkeho východu predstavuje táto prvá digitálna kampaň rozmanitosť Ras Al Khaimah a nespočetné množstvo turistických zážitkov na jeho panenských plážach, v bujných mangrovových porastoch, rozľahlých púšťach a majestátnych horách. Medzi lokality patria nádherný hotel Waldorf Astoria Ras Al Khaimah a Jebel Jais, najvyšší vrch Spojených arabských emirátov, s jeho ikonickou zipline, jedinečným gastronomickým zážitkom Puro 1484 a novými a pripravovanými atrakciami Jais Wings, RAK Airventure, Jais Sledder a Wingsuit Diving Platform, ktoré sú v centre pozornosti.
RAK Calling osloví tých, ktorí si v novej ére cestovania cenia zodpovedné, zmysluplné a skutočne nezabudnuteľné zážitky, a nájde odozvu u tých, ktorí hľadajú „zmysel pre miesto“ a chcú „prežiť svoje chvíle“. Pridáva sa k niekoľkým ďalším popredným a rozvíjajúcim sa destináciám, ktoré sa zameriavajú na účelný a pútavý obsah, vrátane Islandu a Nového Zélandu. Kreatívne prostriedky, ktoré boli spustené dnes (9. mája), budú zverejnené na Blízkom východe a v Európe vo viacerých jazykoch prostredníctvom digitálnych kanálov a sociálnych médií.
„Táto kampaň predstavuje ďalší vzrušujúci krok v poskytovaní pútavého obsahu návštevníkom, ktorý nielen vyzdvihuje naše ikonické lokality, ale tiež dáva pocítiť, ako sa v Ras Al Khaimah môžete cítiť,“ povedal Raki Phillips, výkonný riaditeľ Ras Al Khaimah Tourism Development Authority. „Uvedomujeme si, aké dôležité sú rôzne médiá pri vytváraní niečoho, čo je ľahko pochopiteľné a zapamätateľné pre cieľové publikum. Presvedčili sme sa o tom na vlastnej koži, keď sme minulý rok uviedli na trh novú identitu našej značky s ako britva ostrým prístupom, ktorý nám pomohol dosiahnuť takmer predpandemický počet návštevníkov v roku 2021. S RAK Calling sme na prahu metaversa; je to vzrušujúca nová kapitola vo virtuálnej prezentácii destinácie.“
Ďalej dodal: „Táto kampaň predstavuje aj ďalšie rozvíjajúce sa destinácie, ktoré nemajú veľké rozpočty, ale dokážu kreatívne spolupracovať s tvorcami obsahu, aby vytvorili niečo mimoriadne presvedčivé a relevantné pre súčasné publikum.“
V novej kampani vystupuje egyptský herec Sherif Fayed (@sheriffayed), ktorý v upútavke na zážitok Jais Wings, ktorý sa čoskoro objaví na trhu, preletel paraglidingom nad pohorím Hadžar, saudský horolezec Raha Moharrak (@rahamoharrak) zažil vzrušujúci let Jebel Jais Flight a rozhlasový moderátor zo Spojených arabských emirátov Kris Fade (@krisfade) liezol po skalách v Bear Grylls Explorers Camp. Medzi ďalšie zaujímavosti patrí:
- „Emirátsky batman“ Khalifa Al Ghafri (@khalifa_alghafri_uae), Dani Roman (@daniroman_) a Marco Fuerst (@fuerstmarco) letia nad Jebel Jais z platformy Wingsuit Diving Platform – prvej platformy na base jump v SAE, ktorá bola nedávno otvorená pre profesionálnych base jumperov a letcov v krídlových kombinézach
- Dany Neville (@danyneville) hostil DJ set počas vznášania sa nad Ras Al Khaimah s RAK Airventure, novým zážitkom z upútaného teplovzdušného balóna v Emirátoch
- Jessica Kahawaty (@jessicakahawaty) a Enjy Kiwan (@enjykiwan) na horských cyklistických trasách v Jebel Jais
- Mad Shadz (@madshadz) prekonáva svoj strach na najdlhšej sánkarskej dráhe v regióne Jais Sledder
- Arabian Gazelles (@arabiangazelles) zdolávajú malebné horské cesty a ostré zákruty
- Nemecká modelka a hviezda televíznej reality šou Fiona Erdmann (@fionaerdmann) si užíva výhľad z najvyššie položenej reštaurácie 1484 by Puro v SAE
V rámci svojho prístupu zameraného na digitálne technológie predstavil Úrad pre cestovný ruch Ras Al Khaimah aj dve prepracované webové stránky destinácie, ktoré odrážajú novú identitu značky oznámenú minulý rok. „Neustále inovujeme, aby sme našim návštevníkom poskytli neuveriteľné a bezproblémové zážitky, ktoré sa začínajú ešte predtým, ako vkročia do nášho krásneho emirátu. V novej ére cestovania si ľudia pred informovaným výberom podrobne skúmajú svoju destináciu. Naše nové webové stránky im poskytnú skutočnú predstavu o tom, čo náš emirát ponúka, a poskytnú im inšpiráciu aj podrobnosti, aby bola ich návšteva skutočne nezabudnuteľná,“ dodal Phillips.