ONLINE MAGAZIN

Na dovolenku, do spoločnosti aj do kancelárie so štýlom

So španielskym výrobcom okuliarových rámov, ktorý sa vo svete módy pohybuje už dlhé desaťročia, nemôžete urobiť chybu a nech vyrazíte kamkoľvek,  ľudia váš štýl ocenia.

Značka Etnia Barcelona sa opiera o tri základné atribúty: kvalitu, farebnosť a umenie.
Produkty z jej kolekcií sú vo svete módy pojmom.

Však kto by nepoznal slávne ikony, ktoré si na svojom imidži zakladajú a ktoré bez doplnku Etnia Barcelona neopustia svoj domov a kto by aspoň na chvíľku nezatúžil byť ako ony?

Zaraďte sa medzi hviezdy Brada Pitta, Naomi Watts, Jay Z, Cate Blanchet či Beyoncé a majte svoj osobitý štýl.

Kvalita

Na kvalite si Etnia Barcelona zakladá, a preto používa na výrobu len tie najkvalitnejšie materiály. Okuliare vyrába z prírodného acetátu od firmy Mazzucchellli, z materiálu, ktorý pochádza z bavlny, zreje 3 mesiace a vyznačuje sa komfortom a tvárnosťou.

Acetát Mazzucchellli  vyrábajú v talianskej Castiglione Olona od roku 1849 a samozrejmosťou je 100% recyklovateľnosť a biologická odbúrateľnosť tohto materiálu.

V kolekcii slnečných okuliarov Etnia Barcelona používa šošovky od firmy Barberini. Sú z minerálneho skla s technológiou HD Color, ktorá je najvyvinutejšia na svete. Okuliare tak ponúkajú najlepší farebný zážitok, dokonalú kvalitu videnia s maximálnou možnou ochranou očí. Jednou z najlepších charakteristík okuliarov Etnia Barcelona je, že sú špeciálne navrhnuté      a vyrobené tak, aby poskytovali maximálne pohodlie. Tím vlastných dizajnérov vytvára v Barcelone každú kolekciu od samého začiatku, od prvého návrhu. Továrne, ktoré okuliare vyrábajú, vlastní Etnia Barcelona, čo umožňuje kontrolovať celú výrobu a to zaručuje najvyššiu kvalitu produktov. Celý proces výroby od návrhu až po hotové okuliare trvá 9 mesiacov.

Farba

Etnia je priekopníkom v štúdiu a aplikácii farieb, má v kolekcii viac ako 500 vlastných farieb inšpirovanými svetom módy a umenia. Okrem jedinečných farieb používa aj unikátne farebné štruktúry. V každej sezóne sa objavujú nové a nové farebné kombinácie.

 Umenie

Etnia si vytvára vlastnú históriu a kultúru v spolupráci s významnými umelcami a fotografmi.

Medzi fotografmi môžeme spomenúť kontroverzného Japonca Noboyushi Arakiho, ktorý spolupracoval s Etniou na kampani kolekcie slnečných okuliarov Etnia Paris-Tokyo, alebo Stevea McCurryho, slávneho dokumentárneho fotografa, spojeného s kampaňou Wild Love in Africa

Medzi rebelujúcimi umelcami je to francúzsky maliar a konceptuálny umelec Yves Klein. Klein tvoril od roku 1947 monochrómne obrazy, od roku 1956 väčšinou v žiarivej ultramarínovej farbe (nesúci názov International Klein Blue). Etnia Barcelona získala oprávnenie túto patentovanú farbu použiť na svoju limitovanú, ručne vyrábanú kolekciu. Druhý rad tejto limitovanej kolekcie sa už čoskoro objaví medzi tohtoročnými novinkami.

Rovnako získala práva použiť pre svoju limitovanú kolekciu obrazy Jeana-Michela Basquiata. Výrezy z Basquiatových obrazov Fallen Angel (1981), In This Case (1983) a Glenn (1984) sú na straniciach a každý model je tak originálom. Ďalšou inšpiráciou pre limitovanú kolekciu bol David Bowie a tohtoročnú limitovanú kolekciu, už druhý rad, vytvorila Etnia spoločne s Ignasi Monrealom.

História značky

Etnia Barcelona je nezávislá značka a stavia na skúsenostiach troch generácií.

Fulgencio Ramo, starý otec zakladateľa Etnie, pracoval mnoho rokov vo výrobe okuliarov. V 50. rokoch otvoril vlastnú továreň v barcelonskej štvrti Poble Sec. Štafetu po ňom prevzal jeho zať Josep Pellicer. A konečne Josephov syn, David Pellicer v roku 2001 založil firmu Etnia Barcelona. Vo svojich 23 rokoch prišiel s prelomovou kolekciou plnou farieb. Dovtedy boli všetky modely čierne, hnedé, šedé… Spôsobil revolúciu. Ťažko by ste v tom čase na trhu očnej optiky našli farebnejšie a výraznejšie modely, než práve Etnie. V minulom roku Etnia oslávila dvadsiate narodeniny vytvorením limitovanej kolekcie, v ktorej sa vracia k modelom a farebným vzorom svojej prvej kolekcie.

Cieľom značky Etnia Barcelona je zvýrazniť vzhľad a podčiarknuť osobnosť každého, kto ich nosí, v okuliaroch Etnia Barcelona sa budete cítiť skvele!

Do vašich optík ich prináša firma Eikon, ktorá sa venuje predaju kvalitných okuliarov už od roku 1993 a s Etniou spolupracuje od samého začiatku.

Nová kolekcia už je na ceste k vám.

www.etniabarcelona.com
www.eikon.cz

 

Mohlo by vás zaujímať:

Cestovanie Náš tip outdoor Príroda

„The Big Five“ – päť najkrajších diaľkových turistických chodníkov na slnečnej strane rakúskych Álp

V Korutánsku na slnečnom juhu Rakúska už na vás čakajú diaľkové turistické trasy v jedinečnej krajine, ktorú tvoria hory a kopce rôznych výšok. V ich bezprostrednej  blízkosti sa nachádzajú teplé jazerá na kúpanie. K piatim pozoruhodným diaľkovým turistickým chodníkom v Korutánsku patria Alpe-Adria-Trail (750 km), Nockberge Trail (128 km), Karnischer Höhenweg (150 km), Tauernhöhenweg (60 […]

Čítať ďalej
Cestovanie Gastronómia Náš tip Nezaradené outdoor Príroda Radíme Vám Šport Zdravie

Turistika na južnej strane Álp

Korutánsko má pre vás pripravené nespočetné množstvo turistických trás v jedinečnej vysokohorskej krajine vo všetkých nadmorských výškach. V bezprostrednej blízkosti sa často nachádzajú jazerá na kúpanie s príjemne teplou vodou. Okrem niekoľkodňových panoramatických diaľkových turistických trás tu na vás čakajú aj ľahšie turistické túry pre malých i veľkých, ktoré sa často dajú spojiť s výletom […]

Čítať ďalej
outdoor Radíme Vám Šport Technika

Pre Slovákov a Slovenky stále rozhoduje cena oproti kvalite, platí to aj pri výbere bicykla a elektrobicykla

Viac než 16 % opýtaných Slovákov a Sloveniek zvažuje v roku 2024 kúpiť bicykel alebo elektrobicykel sebe alebo rodinnému príslušníkovi. Najdôležitejšie kritéria pri výbere predajcu bicyklov sú pre zákazníkov ceny bicyklov a elektrobicyklov, kvalita servisu a opráv a tiež odbornosť a ochota personálu. Vyplýva to z prieskumu, ktorý Neuropea realizovala v spolupráci s CreditCall pre spoločnosť Kaktus Bike. Prieskum bol realizovaný v dňoch od 9.2.2024 […]

Čítať ďalej