Chorvátske turistické združenie spustilo novú zimnú kampaň „Chorvátsko – zimná ríša divov“

Chorvátske turistické združenie spustilo novú zimnú propagačnú kampaň „Chorvátsko – zimná ríša divov“, ktorá pobeží do 10. januára naprieč kľúčovými trhmi, teda trhmi Nemecka, Slovinska, Rakúska, Poľska, Českej republiky, Slovenska, Maďarska, Talianska, Holandska, Francúzska, Veľkej Británia, Belgicka, Švédska a Nórska. Kampaň pobeží na sociálnych sieťach vrátane Facebooku, Instagramu, Twitteru, TikToku a Pinterestu s použitím značiek #CroatiaWinterWonderland a #MagicalCroatia. Hlavným cieľom kampane je udržať viditeľnosť Chorvátska zdôraznením zimných krás chorvátskych destinácií, ale aj špecifických turistických produktov, ako je eno-gastronómia, kultúra, príroda a wellness.

Dubrovník počas Adventu / Zdroj: CNTB, autor: Julien Duval /

„Propagačné kampane, ktoré sme tento rok realizovali, predstavili našu krajinu ako vysoko kvalitnú, bezpečnú a dobre pripravenú destináciu. Že sme v tom boli veľmi úspešní, potvrdila Európska komisia pre cestovný ruch (ETC), ktorá zdôraznila, že Chorvátske turistické združenie bolo najaktívnejšou európskou organizáciou cestovného ruchu na portáli a sociálnych sieťach Visit Europe počas jesennej kampane a ako taká bola veľkým príkladom pre organizácie cestovného ruchu v iných krajinách. Do konca tohto roka očakávame ďalší nárast cestovného ruchu, chorvátske destinácie pripravili zaujímavú adventnú ponuku, na ktorú v rámci tejto zimnej kampane upozorníme,“ uviedol riaditeľ Chorvátskeho turistického združenia Kristjan Staničić s tým, že súčasťou kampane budú tradičné recepty, zvyky a tradície, ako vyrobiť perníkové srdcia a tiež najlepšie lokácie pre zimné fotografie.



Biokovo v zime / Zdroj: CNTB, autor: Aleksandar Gospic /

Dodajme, že v rámci tejto kampane bude označenie #MagicalCroatia prispôsobené destináciám, ktoré budú zahrnuté do propagačných aktivít, takže destinácie a fanúšikovia sú vyzývaní na používanie značiek ako #MagicalZagreb, #MagicalOpatija, #MagicalSplit atď. Súčasťou kampane je aj súťaž o ceny, ktorá bude prebiehať na vybraných trhoch a v rámci ktorej budú ocenené najlepšie fotografie zimných krás chorvátskych destinácií a lokalít a najlepšie odpovede fanúšikov na otázky na sociálnych sieťach.

Osijek  / Zdroj: CNTB, autor: Julien Duval /

S cieľom dosiahnuť čo najlepšie výsledky je v rámci kampane, pokiaľ to epidemiologické podmienky v Chorvátsku a na kľúčových trhoch dovolia, naplánovaný výlet pre medzinárodných influencerov, ktorí navštívia zimnú ríšu divov na ostrove Rab, preskúmajú Národný park Plitvické jazerá pod bielou pokrývkou a zažijú vianočnú atmosféru Záhrebu, Dubrovníka a ďalších miest.

Fotografia na titulke: Plitvické jazerá v zime
Zdroj: CNTB, autor: Boris Kacan