ONLINE MAGAZIN

Víťaz jubilejnej desiatej slovenskej Voľby spotrebiteľov 2021 je známy….

Moscato de Luxe od Soare Sekt Slovakia, s.r.o. víťazom jubilejnej desiatej slovenskej Voľby spotrebiteľov 2021

Spoločnosť Soare Sekt Slovakia, s.r.o. so svojou radou šumivých vín Moscato de Luxe získala víťazstvo ako Najlepšia novinka zvolená spotrebiteľmi v kategórii Šumivé vínne nápoje. Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka už desať rokov oceňuje inovácie na slovenskom trhu.

O titul Najlepšia novinka sa tento rok uchádzalo rekordných 137 nových inovovaných výrobkov. Tie súťažili o priazeň spotrebiteľov v 45 kategóriách. Produktová rada Moscato de Luxe sa o priazeň spotrebiteľov uchádzala v dvoch osviežujúcich príchutiach – Fragola a Peach Bellini.

„Sme nesmierne radi, že sa nám darí držať vysoký štandard našich produktov a prichádzať každoročne s novinkami, ktoré oceňujú naši slovenskí spotrebitelia,“ hovorí riaditeľ spoločnosti Michal Šuša.

„Zároveň je to pre nás záväzok do ďalších rokov. Získali sme toto ocenenie už predminulý rok s Ríbezľovým a Višňovým vínom Náš Sad, vlani uspela naše Dino edícia detských bubliniek Robby Bubble. Verím, že aj v roku 2022 uspejeme s novinkami, ktoré už teraz pripravujeme,“ dodal riaditeľ pre tradičný trh Maroš Puškár.

Dve tisíc slovenských spotrebiteľov rozhodlo o výsledku

Podkladom pre udelenie ocenenia sa stali výsledky exkluzívneho výskumu, ktorý tento rok uskutočnila agentúra Nielsen. Dotazovanie prebehlo na reprezentatívnej vzorke dvetisíc respondentov a cieľom bolo zistiť, ktorý z výrobkov v každej kategórii by si spotrebitelia zakúpili, ak by medzi nimi vyberali v obchode a mohli si odniesť iba jeden z nich. V kategórii Vínne šumivé nápoje vybrali za víťaza produkty z rady Moscato de Luxe. V každej kategórii súťažili minimálne tri konkurenčné produkty a pri výbere respondentov boli zohľadnené rôzne atribúty.

Ďalšiu podporu pripravuje organizátor v spolupráci s mediálnymi partnermi programu. Reklamné kampane na podporu víťazných noviniek budú bežať v časopisoch a v nákupných reťazcoch. Novinkou podpory pre víťazov bude citylightová kampaň v nákupných centrách a outdoorová kampaň na podporu víťazných produktov, ktorá sa uskutoční v rámci celého Slovenska.

Vďaka tomuto oceneniu odštartuje rozsiahla podpora víťaznej novinky. Pri propagácii budeme po dobu jedného roka používať logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021, a to tak na ich obaloch, ako aj v marketingových kampaniach,“ deklaruje brand manažérka Barbara Kozielová.

Mohlo by vás zaujímať:

Health Radíme Vám Tlačová správa Zdravie

Svetový deň hygieny rúk 2024: Prečo je zdieľanie znalostí o hygiene rúk stále také dôležité?

Ročne sa na celom svete podľa WHO vyskytne až 136 miliónov prípadov nozokomiálnych infekcií, teda infekcií spojených so zdravotnou starostlivosťou (HAI). Najjednoduchším preventívnym opatrením, ktoré pomáha zachraňovať životy pacientov na celom svete je správna hygiena rúk. Na jej význam poukazuje Svetový deň hygieny rúk, ktorý symbolicky pripadá na 5. mája. V európskom hospodárskom priestore sa ročne […]

Čítať ďalej
Architektúra Náš tip Tlačová správa

Brnianske Vodojemy Žlutý kopec sa otvoria v celej svojej kráse!

Tretí mesiac v roku, tri vodojemy, tri dni! Mágia Vodojemov Žlutý kopec pritiahla od ich otvorenia tisíce návštevníkov. Všetky tri nádrže aj s návštevníckym centrom a revitalizovaným parkom sa verejnosti otvoria na Svetový deň vody, 22. marca 2024. Oficiálne otvorenie za prítomnosti zástupcov mesta Brna prebehne 21. marca. Celý nasledujúci víkend budú návštevníkov čakať pôsobivé […]

Čítať ďalej
Cestovanie Náš tip Radíme Vám Tlačová správa

Cestovný ruch v Česku naberá na sile, počet turistov sa vlani dostal na predcovidové čísla.

V Česku sa v minulom roku ubytovalo v hromadných ubytovacích zariadeniach takmer 10 miliónov zahraničných turistov (43,3 % z celkového počtu). Ďalších takmer 12,5 milióna hostí tvorili samotní Česi (56,7 %), ktorí sa rozhodli stráviť dovolenku v domácich ubytovacích zariadeniach. Celkovo tak vlani počet turistov, ktorí do Česka zamierili, presiahol 22 miliónov a narástol medziročne […]

Čítať ďalej