ONLINE MAGAZIN

Víťaz jubilejnej desiatej slovenskej Voľby spotrebiteľov 2021 je známy….

Moscato de Luxe od Soare Sekt Slovakia, s.r.o. víťazom jubilejnej desiatej slovenskej Voľby spotrebiteľov 2021

Spoločnosť Soare Sekt Slovakia, s.r.o. so svojou radou šumivých vín Moscato de Luxe získala víťazstvo ako Najlepšia novinka zvolená spotrebiteľmi v kategórii Šumivé vínne nápoje. Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka už desať rokov oceňuje inovácie na slovenskom trhu.

O titul Najlepšia novinka sa tento rok uchádzalo rekordných 137 nových inovovaných výrobkov. Tie súťažili o priazeň spotrebiteľov v 45 kategóriách. Produktová rada Moscato de Luxe sa o priazeň spotrebiteľov uchádzala v dvoch osviežujúcich príchutiach – Fragola a Peach Bellini.

„Sme nesmierne radi, že sa nám darí držať vysoký štandard našich produktov a prichádzať každoročne s novinkami, ktoré oceňujú naši slovenskí spotrebitelia,“ hovorí riaditeľ spoločnosti Michal Šuša.

„Zároveň je to pre nás záväzok do ďalších rokov. Získali sme toto ocenenie už predminulý rok s Ríbezľovým a Višňovým vínom Náš Sad, vlani uspela naše Dino edícia detských bubliniek Robby Bubble. Verím, že aj v roku 2022 uspejeme s novinkami, ktoré už teraz pripravujeme,“ dodal riaditeľ pre tradičný trh Maroš Puškár.

Dve tisíc slovenských spotrebiteľov rozhodlo o výsledku

Podkladom pre udelenie ocenenia sa stali výsledky exkluzívneho výskumu, ktorý tento rok uskutočnila agentúra Nielsen. Dotazovanie prebehlo na reprezentatívnej vzorke dvetisíc respondentov a cieľom bolo zistiť, ktorý z výrobkov v každej kategórii by si spotrebitelia zakúpili, ak by medzi nimi vyberali v obchode a mohli si odniesť iba jeden z nich. V kategórii Vínne šumivé nápoje vybrali za víťaza produkty z rady Moscato de Luxe. V každej kategórii súťažili minimálne tri konkurenčné produkty a pri výbere respondentov boli zohľadnené rôzne atribúty.

Ďalšiu podporu pripravuje organizátor v spolupráci s mediálnymi partnermi programu. Reklamné kampane na podporu víťazných noviniek budú bežať v časopisoch a v nákupných reťazcoch. Novinkou podpory pre víťazov bude citylightová kampaň v nákupných centrách a outdoorová kampaň na podporu víťazných produktov, ktorá sa uskutoční v rámci celého Slovenska.

Vďaka tomuto oceneniu odštartuje rozsiahla podpora víťaznej novinky. Pri propagácii budeme po dobu jedného roka používať logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021, a to tak na ich obaloch, ako aj v marketingových kampaniach,“ deklaruje brand manažérka Barbara Kozielová.

Mohlo by vás zaujímať:

Cestovanie Novinky outdoor Tlačová správa

Do chorvátske Rijeky vyrazia vlaky zo Slovenska trikrát týždenne

Chorvátsko je dlhodobo jednou z najobľúbenejších letných destinácií, kam jazdia statisíce Slovákov a Čechov, a stále populárnejšia je cesta na dovolenku vlakom. Priame vlakové spojenie spoločnosti RegioJet bude v tomto roku premávať zo Slovenska a Českej republiky do chorvátskej Rijeky trikrát týždenne. Čedok spúšťa preto predaj vlakových zájazdov so spiatočnými lístkami, ubytovaním a transfermi, aby si turisti svoju […]

Čítať ďalej
Cestovanie Radíme Vám Tlačová správa

TUI letné cestovateľské trendy 2023

Najobľúbenejšie sú stredomorské destinácie, silný je dopyt po All Inclusive Trend skorých rezervácií je späť a mnohí Slováci a Česi si už aj vybrali, kde strávia letnú dovolenku. Napriek častým podobnostiam v nákupnom správaní oboch národov sa dovolenkové návyky Čechov a Slovákov líšia. Slováci si totiž na dovolenke doprajú o niečo viac ako naši západní […]

Čítať ďalej
Cestovanie Novinky Tlačová správa

Nemecko je v počte prenocovaní slovenských hostí už 19,2 percenta nad úrovňou spred pandémie

Nemecko je medzi slovenskými turistami čoraz obľúbenejšie. V období od januára do novembra 2022 bolo v Spolkovej republike zaznamenaných presne 579 062 prenocovaní (vrátane kempingov) zo Slovenska. To zodpovedá nárastu o 47,9 % v porovnaní s rokom 2021, keď Nemecko za prvých jedenásť mesiacov zaznamenalo 391 523 prenocovaní slovenských hostí. Podľa údajov Spolkového štatistického úradu […]

Čítať ďalej