Spoločnosť Slovak Lines priniesla v týchto dňoch cestujúcim na autobusovú stanicu Nivy ďalšiu doplnkovú službu. V pokladniach si
od pondelka 7. decembra môžu vyzdvihnúť svoje online nákupy cez Zásielkovňu, ktorá prevádzkuje najviac výdajných a podacích miest na Slovensku.
Objem nákupov v online obchodoch dosahuje rok čo rok rekordy. Obdobie pred Vianocami rovnako prináša zvýšený nápor na kuriérske služby či výdajné miesta online obchodov. Častokrát nakupujeme rozmanitý tovar v rôznych obchodoch, pričom dopravné náklady môžu výrazne zvýšiť cenu samotného nákupu. Aj z tohto dôvodu vznikla pred 10 rokmi Zásielkovňa, ktorá zaisťuje zákazníkom aj e-shopom nízkonákladový a efektívny spôsob dopravy tovaru.
K dnešnému dňu prepravila takmer 58 miliónov zásielok a spolupracuje s viac ako 28 000
e-shopmi.
Teraz si môžu nielen Bratislavčania, ale aj obyvatelia menších obcí v Bratislavskom samosprávnom kraji vyzdvihnúť svoje online nákupy zaslané cez Zásielkovňu priamo
v pokladniach na autobusovej stanici Nivy. Pri spiatočnej ceste z hlavného mesta si jednoducho tovar vyzdvihnú a dopravia si ho domov na pravidelných linkách regionálnej autobusovej dopravy. “Vďaka tomu, že sa stávame súčasťou siete Zásielkovňa, ponúkame cestujúcim jednoduchý spôsob, ako sa dostanú k svojim online nákupom, navyše za výhodnú cenu,” hovorí Pavol Labant, generálny riaditeľ spoločnosti Slovak Lines.
„Nadviazanie partnerstva so Slovak Lines beriem ako veľmi významné. Autobusy Slovak Lines prepravia v regionálnej doprave ročne okolo 12,5 miliónov cestujúcich. Každý z nich si bude môcť takto pohodlne vyzdvihnúť svoju zásielku cestou do práce alebo z nej. Je to zároveň jasným signálom, že Slovak Lines myslí na komfort svojich zákazníkov a aj týmto spôsobom sa im snaží ušetriť čas,“ hovorí Alexander Jančo, CEO Zásielkovne.