Mobilná aplikácia Slovak Lines prináša more noviniek

Nákup cestovných lístkov nebol nikdy jednoduchší! Spoločnosť Slovak Lines spúšťa vo svojej mobilnej aplikácii možnosť platby pomocou Google Pay, Apple Pay a Maestro One Click Pay. Tým sa vylepšenia aplikácie nekončia, pretože prichádzajú aj doplnkové služby a push správy, vďaka ktorým je cestovanie so Slovak Lines ešte pohodlnejšie.

Cestujúci, ktorí sa často prepravujú do Viedne, Budapešti alebo na ich medzinárodné letiská môžu vďaka rozšíreniu služieb v aplikácii Slovak Lines zaplatiť za cestovný lístok najmodernejším spôsobom. “V Slovak Lines chceme zjednodušovať život našim zákazníkom, a preto neustále zlepšujeme naše služby a produkty. Využívanie novej formy platby v aplikácii je zároveň aj mimoriadne bezpečné,” hovorí Pavol Labant, generálny riaditeľ Slovak Lines.

Prémiové sedadlo, garanciu odletu, lístok pre psa, batožinu navyše alebo nadrozmernú batožinu. Aj tieto nové doplnkové služby prináša spoločnosť Slovak Lines v rámci vylepšenia mobilnej aplikácie. “Naša mobilná aplikácia je plná noviniek, osobne za tú najdôležitejšiu považujem push notifikácie. Tie slúžia nielen na informovanie o príchodoch spojov či prípadnom meškaní, ale aj na ponuku špeciálnych last minute zliav,“ hovorí Martin Hanula, vedúci oddelenia marketingu a vývoja a dodáva, „v rámci doplnkových služieb si môže cestujúci na Schwechat zakúpiť aj garanciu odletu, s ktorou sa mu pri neočakávaných komplikáciách postaráme o to, aby určite stihol odlet a v krajnom prípade preplatíme prepadnutú letenku až do výšky 1500 eur. Samozrejmosťou je aj pohodlné storno lístka len 15 minút pred plánovaným odchodom spoja. Okrem toho vďaka aktualizácii našej aplikácie cestujúci už teraz môžu pri platbe v aplikácii využiť vouchery a promokódy, vďaka ktorým bude ich cesta so Slovak Lines ešte výhodnejšia.”

Martin Hanula

Digitálny ekosystém spoločnosti prepája všetky kanály. V praxi to znamená, že predaj cez mobilnú aplikáciu a webstránku je v reálnom čase synchronizovaný s predajom u vodičov, v pokladniach autobusových staníc či pobočkách partnerov. „Možnosť mať k dispozícii dáta zo všetkých našich predajných kanálov v reálnom čase znamená kvalitný servis a podporu pre našich zákazníkov. Okrem iného vieme veľmi efektívne informovať zákazníkov o najnovších produktoch, akciách a službách pre konkrétne predajné kanály samostatne. V tomto prístupe vidíme budúcnosť každej modernej a inovatívnej spoločnosti,“ dopĺňa Hanula.

 

S novou letnou sezónou ďalšie nové destinácie

Spoločnosť Slovak Lines prináša cestujúcim more možností, kam môžu počas leta vyraziť za prázdninovými zážitkami v blízkosti svojho bydliska. Rodičia s deťmi a starí rodičia s vnúčatami môžu objavovať zámok, ZOO a vyhliadkovú vežu Čajka v Bojniciach alebo svetoznámy zámok Lednice s priľahlou záhradou. Slovak Lines najnovšie prepraví v moderných autobusoch Setra cestujúcich aj do ZOO Zlín so zámkom Lešná, ktoré dlhodobo patria medzi desiatku najnavštevovanejších turistických miest v Českej republike.

Milovníci cykloturistiky a vodných športov ocenia Neusiedler See, kam ich odvezie v piatok a v sobotu pravidelná letná linka. Autobusy Slovak Lines jazdia na tejto linke s prívesom na bicykle, vďaka ktorému si môžete užiť stovky kilometrov cyklotrás okolo celého jazera. Milovníčky nákupov isto poteší aj “nákupná” linka do Designer outletu v Parndorfe, ktorá rovnako premáva v piatok a sobotu.

Tohtoročnou novinkou je aj nová letná víkendová linka do akvaparku THERMAL CORVINUS vo Veľkom Mederi alebo x-bionic® aquatic sphere v Šamoríne. Cestovné je vo výške celodennej vstupenky, takže cestujúci ušetria na doprave a cestu so Slovak Lines majú de facto zadarmo.

Vďaka pravidelným linkám do centra Viedne a Budapešti môžu toto leto milovníci histórie spoznať tieto mestá bez davov turistov a vybrať si z bohatej ponuky pamiatok, galérií či výstav bez čakania a tlačenice.