ONLINE MAGAZIN

Slovanet pomôže podnikateľom a firmám počas pandémie

Telekomunikačný operátor Slovanet prevezme náklady na zriadenie a polročnú prevádzku mnohých služieb pre firmy a inštitúcie, potrebných pre ich núdzové fungovanie v online režime.

Bratislava 06. 04. 2020 – Pandémia ochorenia Covid-19 a predpovede jej dlhodobého trvania nútia mnohé organizácie prechádzať na prácu zamestnancov bez fyzického stretávania alebo z domu. „Rozhodli sme sa pomôcť podnikom a inštitúciám a umožniť prácu a komunikáciu ich zamestnancov na diaľku, zefektívniť alebo automatizovať niektoré procesy, znížiť vznikajúce straty a prežiť aj dlhodobejšie v období vyhláseného núdzového alebo mimoriadneho stavu“, objasňuje Martin Magdolen, produktový riaditeľ Slovanetu.

Aj Slovanet ako telekomunikačný operátor, ktorý desaťtisícom firiem aj domácností zabezpečuje dôležité spojenie so svetom, musel prejsť do režimu online práce väčšiny zamestnancov a diaľkovej obsluhy zákazníkov. „Aj na základe vlastných skúseností s fungovaním podniku v núdzovom režime sme vyčlenili kľúčové produkty a služby, z ktorých mnohé poskytneme zákazníkom zadarmo alebo za zníženú cenu“, dodáva Magdolen.

Špeciálny balík služieb, ktorý zverejnil Slovanet, umožňuje prevádzku firiem a organizácií formou teleworkingu, home office, telekonferencií, videokonferencií, tímové zdieľanie dokumentov a ďalších súvisiacich služieb. Pre väčšinu z týchto služieb poskytne Slovanet na svoje vlastné náklady návrh riešenia, zriadenie služieb a základnú konfiguráciu, podporu pri nasadení v organizácii a zvýhodnenú cenu na prvých 6 mesiacov.

Medzi tieto služby patri najmä:

  • virtuálna privátna sieť, ktorá umožňuje bezpečné šifrované pripojenie zamestnancov pracujúcich z domu do firemných informačných systémov a databáz,
  • virtuálna telefónna ústredňa s pokročilým systémom automatickej hlasovej obsluhy telefonujúcich a presmerovaní na domáce linky a mobilné telefóny zamestnancov,
  • virtuálne privátne servery vo výkonnom cloudovom datacentre Slovanetu,
  • balík MS Office 365, ktorý umožňuje online spoluprácu na dokumentoch a obsahuje aj nástroj MS Teams pre tímovú komunikáciu na diaľku vrátane videokonferencií,
  • virtuálne úložisko Slovanet Biznis Aktovka pre bezpečné ukladanie a zdieľanie dát, optimalizované pre prácu v štruktúrovaných tímoch,
  • a špeciálnou zvýhodnenou službou je aj monitorovanie teploty a vlhkosti zdravotníckych skladových priestorov prostredníctvom siete internetu vecí.

Ponuku Slovanet zverejnil na internetovej stránke Slovanet pomáha počas pandémie. V prípade pokračovania núdzového alebo mimoriadneho stavu bude Slovanet hľadať v rámci vlastných dostupných možností ďalšie formy pomoci firmám a inštitúciám.

Mohlo by vás zaujímať:

Cestovanie Tlačová správa

V Brezne otvorili novú vláčikovú expozíciu s názvom „Malá stanička s vlakovou históriou“

Pri príležitosti prvej tohtoročnej jazdy historického Horehronského expresu, ktorý vyrazil na trať v piatok 1.júla 2022, sa na vlakovej stanici „Brezno – mesto“ alebo ako ju miestni nazývajú „malá stanička“ otvorila nová historická vlaková expozícia – „Malá stanička s vlakovou históriou. Pamätáte si ešte na lepenkové cestovné lístky, kliešte na ich označovanie, ktoré nosil sprievodca vo vlaku, […]

Čítať ďalej
Novinky outdoor Tlačová správa

German.Local.Culture. – Tematická oblasť Craft Remeselné tradície a dokonalosť až po súčasnosť

Udržiavané tradície a stále živé zvyky ovplyvňujú atmosféru nemeckých miest a regiónov. Remeselné umenie staré niekoľko storočí vytvorilo základ pre vysokú kvalitu a spoľahlivosť priemyselnej výroby a celosvetovo uznávanú pečať kvality „Made in Germany“. V rámci tematickej oblasti „Craft“ predstavuje kampaň German.Local.Culture. turistom miesta, ktoré môžu navštíviť kvôli týmto osobitným zážitkom. Priemyselná kultúra: Kde je […]

Čítať ďalej
Novinky outdoor Radíme Vám Tlačová správa

‚Embrace German Nature‘: Objavte prírodné krásy Nemecka

Udržateľné cestovanie a prázdniny v prírode sú v kurze. Podľa prieskumu Nemeckej turistickej centrály (DZT) medzi 259 CEOs /Key Accounts z medzinárodného cestovného ruchu očakávajú viac ako tri štvrtiny vrcholových manažérov v nasledujúcich troch rokoch vyšší dopyt v tomto segmente. DZT zaznamenala tento vývoj dopytu u  potenciálnych cestujúcich do Nemecka a vytvorila globálnu kampaň ‚Embrace […]

Čítať ďalej