ONLINE MAGAZIN

Slovak Lines vás vráti unikátnou kampaňou späť za železnú oponu!

Tradičný autobusový dopravca Slovak Lines si chce uctiť a pripomenúť udalosti Novembra ˈ89 v novej unikátnej kampani. Po prvý raz v nej využíva nástroj ASMR videí. Hlavným motívom je fakt, že o veciach, ktoré sú dnes úplne bežné, sme si pred Novembrom ˈ89 mohli nanajvýš šepkať.

Nákupy na Mariahilfer Strasse, sobota s deťmi v Prátri či kávička na niektorom z viedenských námestí. Pred tridsiatimi rokmi bola väčšina Slovákov presvedčená, že tieto túžby zostanú pre nás navždy len snom. Vďaka Novembruˈ89 je našťastie všetko inak. Prepojenie s Viedňou nie je pritom náhodné. Vďaka úspešnému slovenskému dopravcovi, ktorý jazdí do centra Viedne každú hodinu, môžu Slováci každú hodinu robiť to, o čom kedysi len snívali.

Kampaň tvoria tri videá, každé hovorí o konkrétnej situácii, ktorá sa odohrala pred Novembrom ’89. „Naša kampaň je spojením niečoho moderného s niečím starým, napasované na produkt, o ktorom si pred tridsiatimi rokmi mohla väčšina ľudí na Slovensku akurát tak šepkať. Autobusy ČSAD do Viedne existovali, ale samozrejme len pre vyvolených. Spájame akt ‚šepkaniaˈ, ktorý bol spájaný s niečím ilegálnym s fenoménom ASMR. Takýmto spôsobom chceme okrem propagovania našich autobusov do Viedne pripomínať a uctievať si udalosti, vďaka ktorým sme sa ako spoločnosť posunuli ďalej,“ vysvetľuje generálny riaditeľ Slovak Lines Pavol Labant.

Nosným prvkom sú videá, spočiatku vyzerajúce ako štandardné ASMR, akurát prekvapivo starého vydania. Aby ľudia neboli nepekne perzekvovaní, mohli v minulosti o mnohých svojich prianiach iba šepkať. Podobne ako hrdinovia v spotoch Slovak Lines. „Téma slobody, cestovania a objavovania nového je pre Slovak Lines jednou z kľúčových. V rámci zadania odkomunikovať význam 17. novembra 1989 v prirodzenom súlade s aktivitami a DNA spoločnosti, vznikla inovatívna kampaň od reklamnej agentúry Core4 Advertising,“ hovorí Martin Hanula, šéf marketingu Slovak Lines.

Silnou stránkou kampane je využitie aktuálneho trendu ASMR, ktorý je v posledných rokoch typický pre online priestor. V spojení s retro vizuálom dotiahnutým do najmenších detailov je komunikácia dostatočne rušivá, aby zaujala a vyvolala diskusiu naprieč spoločnosťou.

Zámerom kampane je, aby faktor ASMR pritiahol k téme Nežnej revolúcie mladých, zatiaľ čo prvky z roku 1989 nenechajú chladných pamätníkov. Navyše každé video uzatvára veta, ktorá má podčiarknuť stav, ktorý vládol v krajine: „O veciach, ktoré sú dnes úplne bežné, sa pred Novembrom ˈ89 mohlo nanajvýš šepkať. Vďaka Nežnej revolúcii však už 30 rokov hovoríte o svojich želaniach nahlas a my vás môžeme vypočuť.“

Nadstavbou komunikácie je aj spolupráca s influencermi, ktorí na jeden deň prekvapia svojich sledovateľov šepkanými Instastories, špeciálna landing page www.slovaklines.sk/1989 a dokonca šepkaný podcast „Ekonomický newsfilter Denníka N“ z 11. novembra 2019.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Cestovanie Novinky outdoor Tlačová správa

Jesennou ponukou pre cyklistov a bajkerov konkuruje Česko európskym cyklo veľmociam

V Českej republike je asi štyridsať tisíc vyznačených cyklotrás s celkovou dĺžkou približne 8800 km a 55 bike alebo trail parkov, z ktorých zhruba tretina spĺňa požiadavky aj tej najnáročnejšej zahraničnej klientely. Ak k tomu prirátame mierny ráz českých pohorí a príjemné teploty, Česko konkuruje ako jesenná cyklistická destinácia aj takým cyklo veľmociam, ako je […]

Čítať ďalej
Architektúra Cestovanie Film Náš tip outdoor Umenie a kultúra

Hrady a zámky Plzeňského kraja

Prijmite video pozvánku na návštevu historických skvostov Plzeňského kraja, v Českej republike. Plzeňský kraj leží na juhozápade Čiech, v južnej časti bývalého Západočeského kraja. Na severozápade susedí s Karlovarským krajom, na severe má kratučký úsek spoločnéj hranice s Ústeckým krajom, na severovýchode hraničí so Stredočeským krajom, na juhovýchode s Juhočeským krajom. Najdlhší úsek spoločnej hranice […]

Čítať ďalej
Novinky Umenie a kultúra

Film Europe buduje v Bratislave nové kino Edison Filmhub

Film Europe zverejňuje prvé vizualizácie pripravovaného kina a kaviarne v Bratislave s názvom Edison Filmhub. Tento unikátny priestor prvého butikového kina a výberovej kaviarne sa bude nachádzať v historickom centre neďaleko Michalskej veže na Baštovej ulici č.6. Edison Filmhub v Bratislave nadviaže na vyše dvojročnú prevádzku s rovnakým názvom v centre Prahy, pár krokov od Václavského […]

Čítať ďalej