ONLINE MAGAZIN

Slovensko má novú značku

Good idea Slovakia – Dobrý nápad Slovensko je novou značkou krajiny, ktorou sa bude Slovensko prezentovať v zahraničí.

Celý proces tvorby značky krajiny trval podľa sedem rokov.

Výber značky mala na starosti komisia, v ktorej boli experti z ministerstiev zahraničných vecí, hospodárstva, dopravy, ale aj z agentúry Sario a Slovenskej agentúry pre cestovný ruch. Komisia nakoniec vybrala koncept agentúry  Creative Departmen. Podľa autorky vizualizácie Simony Bubánovej bolo kľúčové nájsť niečo autentické, pôvodné a veľmi slovenské. Dôraz kládli na to, aby predstavili modernú krajinu, ktorá môže ťažiť nielen z tradícií, ale aj nápadov, vynálezov a produktov, ktoré sa dokážu v súčasnosti presadiť vo svete. „Chceli sme poukázať na to, na čo môžu byť dnes Slováci hrdí,“ zhrnula Bubánová.

Jednotnú vizuálnu identitu bude mať aj štátna správa. Jej tvorba bola takisto súčasťou zadania o obsahovej a vizuálnej identite „značky Slovensko“. Vizuál bude v tomto prípade odlíšený podľa úrovní štátnej správy. Pre ministerstvá bude používanie nového loga povinné, pre ostatné orgány ako aj samosprávu je odporúčané. Nové vizuály sa budú implementovať od 1. októbra, plné zavedenie je stanovené od začiatku roka 2017.

Zdroj: SACR

Mohlo by vás zaujímať:

Cestovanie outdoor Príroda Radíme Vám

6 romantických botanických záhrad v Maďarsku, ktoré vás túto jar opantajú

V čase, keď sa jar v Maďarsku neodvratne blíži, 35 botanických záhrad v krajine ožíva kaleidoskopom farieb a vôní. Záhrady sa prebúdzajú a stávajú útočiskom, v ktorom kvety kvitnú s bezkonkurenčnou eleganciou a vytvárajú obraz zasnenej romantiky. Pre návštevníkov zo Slovenska môžu byť tieto arboréta, ktoré nájdete v blízkosti vášho bydliska, príjemným prekvapením, a sú […]

Čítať ďalej
Cestovanie Náš tip Radíme Vám Tlačová správa

Cestovný ruch v Česku naberá na sile, počet turistov sa vlani dostal na predcovidové čísla.

V Česku sa v minulom roku ubytovalo v hromadných ubytovacích zariadeniach takmer 10 miliónov zahraničných turistov (43,3 % z celkového počtu). Ďalších takmer 12,5 milióna hostí tvorili samotní Česi (56,7 %), ktorí sa rozhodli stráviť dovolenku v domácich ubytovacích zariadeniach. Celkovo tak vlani počet turistov, ktorí do Česka zamierili, presiahol 22 miliónov a narástol medziročne […]

Čítať ďalej
Architektúra Cestovanie Osobnosti Lines outdoor

Mestá, ktoré stoja za to spoznať – Pardubice

So vznikom Československa bol spätý veľký kultúrny rozvoj Pardubíc, ktorý investorov a architektov motivoval k opusteniu historizujúcich slohov a otvoril cestičky a smer  medzivojnovej avantgarde. Aj značný rozvoj neďalekého Hradca Králové inšpiroval pardubických  politikov a podnikateľov k veľkým urbanistickým zmenám. Hodnotný urbanistický návrh získali Pardubice predovšetkým v pásme okolo námestia Republiky a Jahnovy třídy. Architektonické zaujímavosti 20. století […]

Čítať ďalej