Nový zákon o športe, ktorý nadobudol účinnosť 1. januára 2016 prináša nový informačný systém, sľubuje sprehľadnenie financovania, transparentnosť a hlavne viac peňazí pre šport. Okrem toho mení a upravuje aj pravidlá sponzoringu v športe.
Laická verejnosť, ale aj športoví profesionáli majú však stále málo informácii o tom aké zmeny zákon prináša z hľadiska sponzoringu športovcom, športovým klubom a športovým organizáciám, ale aj ako zjednoduší či skomplikuje podporu športu firmám, ktoré šport podporujú. Portál SportManagementSK, spoločnosť Move&Play s.r.o a Slovenský paralympijský výbor preto prinášajú ďalšiu zaujímavú konferenciu, na ktorej sa budú diskutovať práve tieto témy a kde je možné dozvedieť sa všetko podstatné a zaujímavé, čo je spojené so sponzoringom v športe. Informácie sa dozviete z prvej ruky a vďaka rôznorodému zloženiu hostí aj z viacerých uhlov pohľadu. Naši hostia Vám predstavia pohľad samotného sponzora, pohľad športovej organizácie, ďalej agentúry, ktorá pracuje so športovcami, ako aj pohľad samotných tvorcov zákona, no a určite nebude chýbať ani pohľad právnika.
Konferencia sa uskutoční 6. apríla 2016 v hoteli Austria Trend Vysoká 2A, Staré Mesto 811 06 Bratislava GPS: 48.148236, 17.108889 (vedľa Tatra centra na Hodžovom námestí).
Predseda Slovenského paralympijského výboru Ján Riapoš predstaví ako funguje sponzoring a CSR v treťom sektore a organizáciách zaoberajúcich sa športom.
(Spolu)financovanie športu na Slovensku zo súkromných zdrojov alebo „sponzoring“ na Slovensku včera, dnes a zajtra je témou Petra Sepešiho, ktorý sa bližšie pozrie na inštitút sponzorskej zmluvy podľa nového zákona o športe, tiež povie niečo o neľahkom procese ako sa zrodila i o víziách/ambíciách vývoja právnej úpravy sponzorskej zmluvy do budúcnosti.
Odborník na odvodové a daňové systémy Jozef Mihál sa bližšie pozrie na zmluvy o profesionálnom vykonávaní športu, špecifický Zákonník práce pre športovcov a daň z príjmu a odvody na sociálne a zdravotné poistenie pri tomto type zmluvy.
Sponzoring 3.0 – Sponzoring športovca je mŕtvy, nech žije marketing športovca – 5 kľúčových trendov súčasnosti budú prezentované pohľadom Daniela Bradáča, odborníka na športový marketing.
Čo znamená pre banku spotené tričko? Kedy dáva sponzoring zmysel? Ako aktivovať športový sponzoring? Čo chcú veľké spoločnosti? Na tieto otázky odpovie Andrea Zererová, marketingová manažérka Slovenskej sporiteľne a.s.. Slovenská sporiteľňa je najväčšia slovenská banka a svoje sponzoringové aktivity smeruje prevažne na športové pole.
Zaujímavý bude i pohľad najúspešnejšieho futbalového klubu týchto dní na Slovensku. Igor Schlesinger, marketingový riaditeľ AS Trenčín, priblíži aká je práca s klubovými sponzormi a spôsoby aktivácie týchto partnerstiev.
Na našej konferencii sa môžete stretnúť s ľuďmi a firmami, ktorých nový zákon o športe priamo ovplyvnil, osobne sa s nimi pozhovárať, získať nové kontakty a nechať sa inšpirovať.
V rámci prezentácií prednášajúci poskytnú čo najrelevantnejšie informácie a praktické návody ako sa adaptovať a prispôsobiť zmenám, ktoré nový zákon o športe prináša, a to jednak pre športové kluby a organizácie, ako aj pre samotných sponzorov, marketingových pracovníkov a ľudí pohybujúcich sa v oblasti športu.
Registrácia je možná do 3. apríla 2016 na stránke http://www.sportmanagement.sk/konferencie/sportovy-sponzoring/
Účastnícke poplatky
Štandardná registrácia 48€, študentská registrácia 36€, novinárska registrácia 18€
Tím SportManagement.SK
Viac info:
Web: http://www.sportmanagement.sk/konferencie/sportovy-sponzoring/