Medzinárodná poradenská spoločnosť Interbrand nedávno zverejnila svoj prehľad s názvom Best Global Brands (Najlepšie globálne značky) pre rok 2015, v ktorom sa Honda umiestnila ako 19. najcennejšia globálna značka.
Značka Honda bola ocenená na viac než 22 miliárd USD, čo oproti roku 2014 predstavuje nárast o šesť percent. Toto ocenenie posunulo značku Honda v poradí všetkých priemyselných podnikov o jednu priečku.
Uvedený výsledok je pre značku poslednou pozitívnou novinkou po roku, ktorý sa niesol v znamení veľkého počtu premiér nových výrobkov, a to predovšetkým v Európe. Počas posledných 12 mesiacov značka Honda obnovila celý svoj modelový rad automobilov celkom novými verziami hatchbacku Jazz a kompaktného crossoveru HR-V a faceliftovanými verziami hatchbacku Civic a kompaktného SUV s pohonom všetkých kolies CR-V. Medzi motocyklami značky Honda sa objavilo plných sedem noviniek vrátane superšportu RC213V-S.
Aj do roku 2016 značka Honda vstupuje pozitívne – v jeho priebehu dôjde k predstaveniu novej generácie modelu FCV poháňaného palivovými článkami a do autosalónov sa vráti legenda v podobe superšportového automobilu NSX.
Hodnotenie najlepších značiek spoločnosti Interbrand pre rok 2015 je možné nájsť tu: http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2015/ranking/