ONLINE MAGAZIN

Škandál ! Za dobrý skutok rozsudok.

Muži opravili schátraný mostík na pokraji záujmu, aby cyklistom uľahčili prejazd cez potok. Čo nasledovalo potom, prekvapí aj vás. Prvý z dvojice dostal doživotie, druhý vyviazol s tričkom a blikačkou.

 

InDrive magazín Slovak Lines, Rock Machine, Sloger, MTBIKER, Panaracer, Alpina a Bicyklom po Slovensku vám prinášajú súťaž o doživotnú zásobu plášťov PANARACER podľa vlastného výberu a kopu ďalších cien. Podmienkou je spáchanie dobrého skutku, ktorým skrášlite okolie, zlepšíte značenie, zjednodušíte prejazd, opravíte mostík, odpočívadlo…. no jednoducho urobíte niečo dobré pre všetkých cyklistov.

Pre zaradenie do súťaže je nutné odfotiť aktuálny stav miest pred vašim zásahom a následne aj po ňom, tak, aby bolo na fotografiách zreteľne vidieť výsledok vášho skutku.

Fotografie s krátkym popisom obsahujúcim vaše meno, poštovú adresu, veľkosť oblečenia, stručný popis vykonanej práce a tiež krátky popis, prečo ste sa rozhodli urobiť danú vec na danom mieste zašlite na mail: sutaz@sloger.sk a sledujte, čo sa stane. Ak by sa náhodou nestalo nič, sledujte, či váš poštár nechodí v tričku Rock Machine a s novou blikačkou na bajku, pretože tieto veci zašleme úplne, ale fakt že úplne všetkým, ktorí sa zapoja aspoň trošku reálnym a „hodnotným“ skutkom do tejto súťaže.

Zoznam vašich dobrých skutkov budeme starostlivo zhromažďovať, v posledný augustový deň všetky rozošleme odbornej porote. Tá následne vyberie päť najpozoruhodnejších činov s najväčším prínosom a ich autorov odmení hodnotnými cenami v nasledovnom poradí:
1.  Doživotne plášte Panaracer
2. Cykloprilba Alpina Carapax
3. 2x plášť Panaracer (podľa vlastného výberu)
4. Cyklocomputer SIGMA BC 14.12 STS ALTI
5. Cyklistické rukavice Rock Machine

 

Podmienky súťaže

  • Súťaže sa môžu zúčastniť všetci obyvatelia planéty
  • Súťažiaci sa môžu zapojiť neobmedzeným množstvom dobrý skutkov, ale tričko a blikačku získa každý iba raz.
  • Doživotie s Panaracer znamená bezplatnú výmenu sady opotrebovaných plášťov za novú sadu no maximálne jednu za sezónu. Doživotne znamená doživotne.
  • Dobrý skutok musí byť vykonaný na území Slovenskej republiky. O odmenení skutkov vykonaných v zahraničí rozhodne porota.
  • Zaslané tričká a blikačky nevymieňame, dobre si prosím premyslite, či je vám skutočne dobré oblečenie z maturitných čias.
  • Tričká a blikačky dostanú všetci, ktorých čin sa porota rozhodne oceniť. (zdvihnúť obal od bomparu nemusí stačiť)
  • Pri náročnejších a zložitejších činoch môžu byť tričkom a blikačkou odmenení aj viacerí páchatelia činu, no v záverečnom vyhodnotení získa cenu len jeden, spravidla organizátor danej akcie.
  • Všetky odmenené činy za mesiac budú zverejnené v článku na začiatku nasledujúceho mesiaca
  • Víťazov určí porota do 15. septembra 2015

 

 

Braňo Vydra:
Štyridsať rokov čakal na svoju príležitosť. Bicyklovať sa naučil krátko pred tým, ako bol dosadený do funkcie konateľa spoločnosti Sloger importujúcej značku Rock Machine. Portálu Topky.sk sa podarilo získať stanovisko od zoológa, ktorý potvrdil, že ide o podozrivú súťaž, nakoľko vydra nemá schopnosť posudzovať veľkosť činov vplývajúcich na cyklistov.

Ivo Vydra:
Druhý z vplyvnej dvojice cicavcov aj vo svojej päťdesiatke stále tvrdí, že k bicyklom sa dostal cez lásku k horám, turistike, lezeniu, ale my už vieme svoje. Kým deti robotníkov večerali puding s rovnomenným názvom, Ivan vďaka kontaktom žviakal emerické žuvačky. Len rok po revolúcii sa premával vlasťou na luxusnom vozidle Velamos šialenou rýchlosťou do nehody s multikárou, ktorá nebola nikdy poriadne vyšetrená. Dnes pracuje ako marketingový manager pre značky Alpina, Panaracer a Sigma.

Majo Illéš (beal):
S Vydrovie chlapcami sa prvýkrát stretol pred desiatimi rokmi. Pravdepodobne vtedy sa v ňom niečo zlomilo a rozhodol sa robiť dobré skutky. Každé Vianoce nezištne pomáha skartovať salónky, píše tieto bludy, založil stránky Bicyklom po Slovensku a svoju dobrosrdečnosť a skromnosť predviedol aj na tlačovke, kde verejne prisľúbil, že prilbu, ktorú v tejto súťaži vyhrá venuje niekomu z rodiny, čím si vyslúžil búrlivý potlesk a 14572 lajkov.

Slavo Tomík:
Dlho viedol nenápadný život šéfredaktora stránok MTBIKER. Do tejto „vyberanej“ partie sa dostal až vlani, keď dostal pozvanie na súkromný večierok Rock Machine, kde zažiaril v nádhernej róbe. Burčiak sa lial potokom a dnes si už nik presne nepamätá čo a ako, ale krátko po tomto večierku dostal od konateľa novučičký karbónový Explosion.

Ďakujeme všetkým, ktorí sa postavia od počítačov a pre zlepšenie podmienok pre cyklistiku niečo reálne spravia.

 

 

Text: Majo Illéš
Foto: RockMachine

Mohlo by vás zaujímať:

Cestovanie Náš tip outdoor Príroda Radíme Vám Umenie a kultúra

Zámok Eckertsau – jedinečné miesto, kde sa tvorili dejiny Európy.

V rakúskom mestečku Eckertsau, pri európskom veľtoku rieky Dunaj, je jedinečné miesto, kde sa tvorili nielen dejiny Európy, ale i dnešná realita moderného spoločenstva národov. V okolí tohto miesta sa rozprestiera prírodná oblasť Národného parku Dunajské lužné lesy – Donau – Auten. Korene zámockých dejín siahajú až do 12. storočia . V 18. storočí sa zmenil kamenný vodný hrad […]

Čítať ďalej
Náš tip Príroda

Rok v Škótsku, to je iná divočina!

Prímorské podnebie predurčuje Škótsko k tomu, aby bola tamojšia príroda rozmanitá  a krásna, ale zároveň drsná. Ak vás vždy priťahovala táto destinácia, kvôli histórii, ručíme vám za to, že jej príroda tiež stojí za to. Pripravte si však pršiplášte a dáždniky, pretože ako vám prezradia jej zvierací obyvatelia, život v tamojšej divočine nie je vôbec jednoduchý. Krásna príroda, ktorá […]

Čítať ďalej
Cestovanie outdoor Príroda Tlačová správa

Obce Šumiac a Telgárt spojila nová bezpečná cyklistická trasa

Banskobystrický samosprávny kraj spojil rázovité obce Šumiac a Telgárt zrekonštruovanou viacúčelovou cestou určenou najmä pre cyklistov. „Zelená stuha Horehronia“ je najdlhšou značenou cyklotrasou v regióne Horehronie. Tiahne sa od obce Telgárt údolím Hrona až po Bystrú a meria spolu takmer 90km. Trasa je vhodná najmä pre horské bicykle. Rekonštrukcia úseku Telgárt a Šumiac výrazne prispela k bezpečnosti a zatraktívneniu tejto […]

Čítať ďalej