
Čo by ste povedali na to, keby váš obľúbený časopis okrem klasickej tlačenej reklamy a článkov obsahoval aj pohyblivý a k tomu farebný obsah? A čo keby bola týmto obsahom reklama?
S touto myšlienkou prišiel minulý rok americký týždenník Entertainment Weekly a tisíc kusov jeho výtlačkov bolo naozaj špeciálnych. Nešlo o žiadne sci-fi hologramy či rôzne 3D naklápacie obrazce, ale o poctivú LCD obrazovku, ktorú redakcia zabudovala priamo do jedného listu týždenníka. Samozrejme, LCD obrazovka sama nič nezmôže a my očakávame nejaké špeciálne na mieru ušité zariadenie s dlhou životnosťou na batériu a to všetko v tenkom dizajne.
Opak je pravdou. Entertainment Weekly totiž obsahoval vložený čínsky telefón s Androidom a hardvérovou klávesnicou mierne pripomínajúci telefóny od BlackBerry. Samozrejme nie celý telefón, ale len jeho – ku podivu – veľmi tenké vnútro s celou elektronikou.
Vraví sa, že obrázok povie viac než tisíc slov a tak vám prinášam rovno video s týmto zázrakom. Určite sa ale zhodneme na tom, že tento šibalský kúsok redakcii vyšiel a celkový dojem z reklamy bol naozaj skvelý.
Napísal Lukáš Matta