ONLINE MAGAZIN

So správnym hudobným podmazom budete nakupovať viac

Ozvučenie obchodov a predajní už síce má dlho svoje pevné miesto, však potenciál využitia hudby a zvuku na zlepšenie nálady nakupujúcich a zvýšenie predajov zostáva do značnej miery nedotknutý. Spoločnosť Axis uzavrela strategické partnerstvá, v rámci ktorých sa budú teraz jej sieťové audio technológie integrovať s niekoľkými službami, ktoré ponúkajú hudbu na základe predplatného, ​​a budú ponúkať sprievodnú hudbu predovšetkým do maloobchodných predajní. Vďaka partnerstvu s týmito hudobnými službami bude spoločnosť Axis teraz môcť ponúkať ucelené riešenie predajcom, ktorí si želajú ľahko ovládať všetky aspekty ozvučenie svojich obchodov.

Hudobný podmaz v predajniach a iných priestoroch významne ovplyvňuje správanie zákazníkov. Štúdia, ktorú spracovala spoločnosť Soundtrack Your Brand, jeden z nových partnerov spoločnosti Axis, zistila, že keď v prostredí reštaurácií hrá na pozadí hudba, ktorá zodpovedá charakteru značky, môžu sa tržby zvýšiť v priemere o 9,1% oproti situácii, keď je s ním štýl hudby v rozpore (štúdia je k dispozícii na tejto adrese). Sieťové audio technológie, ktoré Axis už teraz ponúka, majú široký rad rôznych využití, vrátane cieleného verejného rozhlasu a integrácie s analýzou videa. Vďaka partnerstvu s poskytovateľmi presne vyberanej hudby môže teraz spoločnosť Axis ponúkať ucelenú a ľahko ovládateľnú sadu audio riešení v zákazníckych priestoroch.

Spoločnosť Axis uzavrela partnerskú spoluprácu so spoločnosťami Soundtrack Your Brand, Royal Streaming, MUSIC2BIZ a Pinesker Media Company.

„Ozvučenie v obchodoch sa doposiaľ používa obvykle na privolanie príslušných zamestnancov a oznámenia pre zákazníkov alebo všeobecnú sprievodnú hudbu,“ poznamenáva Håkan Hansson, globálny produktový riaditeľ audio produktov spoločnosti Axis Communications. „Prieskumy však ukázali, že cielene vyberaná hudba v spojení so strategickými oznámeniami pre zákazníkov môže aktívne pobádať zákazníkov k nákupom. Spojenie sieťových audio zariadení Axis a partnerstva, ktoré sme dnes oznámili, umožnia predajcom využívať cielene vybranú hudbu a zvukové upútavky v celej ich predajnej sieti. Budú tak môcť zdôrazniť základné hodnoty, na ktorých ich značka stavia, a zlepšiť pocit zákazníkov pri nakupovaní – a to s vysokou spoľahlivosťou, ktorú zaručuje 100% digitálny systém.“

Tieto hudobné služby pre firmy sa môžu plne integrovať v rámci existujúcich sieťových reproduktorových systémov Axis bez nutnosti ďalšieho hardvéru alebo softvéru, čo umožňuje bezproblémové nasadenie okamžitých i plánovaných oznámenia spolu s cielene vybranou hudbou. Služby možno využiť aj u iných audiosystémov než spoločnosti Axis, a to vďaka využitiu sieťového prvku prepojenie audia AXIS C8033 Audio Bridge, ktorý umožňuje pripojiť ako analógové, tak digitálne audiosystémy.

Sieťové reproduktory Axis s integrovanými hudobnými službami umožňujú vedenie obchodných spoločností centrálne riadiť, aby na každej z pobočiek hrala zodpovedajúcu hudba.

Audio zariadenia spoločnosti Axis sú k dispozícii prostredníctvom distribučných kanálov spoločnosti Axis, zatiaľ čo streamované hudobné služby sú k dispozícii priamo u ich poskytovateľov.

Ak sa chcete dozvedieť viac o výhodách sieťových audiosystémov, navštívte stránku https://www.axis.com/products/audio.

Mohlo by vás zaujímať:

Business Technika Technológie Tlačová správa

Rebríček dodávateľov SSD v roku 2022

Spoločnosť Kingston Digital Europe Co LLP, ktorá je výrobcom flash pamäťových zariadení a pobočkou Kingston Technology Company, svetového lídra v oblasti pamäťových produktov a technologických riešení, dnes oznámila, že ju spoločnosť TrendForce označila na prvej pozícii na trhu ako najväčšieho dodávateľa SSD diskov pre tretie strany za celý rok 2022. Podľa TrendForce pripadá na spoločnosť […]

Čítať ďalej
Architektúra Automobily Business Cestovanie Film Gastronómia Náš tip outdoor

Slovak Lines 5 2022

Najnovšie vydanie In Drive magazínu je opäť v distribúcii.  

Čítať ďalej
Business

Najdrahší diamant sveta za 73 miliónov euro našli v Botswane

Svet má nový rekord. Je ním impozantná „Ružová hviezda“ – 59,6 karátu vážiaca diamant, ktorý bol vydražený začiatkom roku 2017 v hongkonskej aukčnej sieni Sotheby’s. Za ružový exemplár pomenovaný Pink Star zaplatil jeho nový majiteľ cez 73 000 000 euro. Vojna diamantov Diamant Pink Star ukradol prvenstvo modrému diamantu Oppenheimer Blue, ktorý bol v máji […]

Čítať ďalej